20
11.2019
Pomyśl o elektromobilności

Marka Volkswagen Samochody Dostawcze rozpoczęła kampanię promującą samochody elektryczne. Jedna z największych kampanii marki porusza tematy związane z elektromobilnością, opisuje benefity, obala mity, a także odpowiada na towarzyszące Klientom pytania. Celem kampanii jest rozpoczęcie rozmowy na temat elektrycznych samochodów dostawczych i wykorzystania ich w codziennej pracy. Jest to pierwsza tak szeroka komunikacja poświęcona tematowi elektromobilności w segmencie samochodów dostawczych.

Zrealizowana w całości w Polsce kampania Pomyśl o elektromobilności, za pomocą szerokozasięgowych działań w internecie telewizji i radio, mówi o elektromobilności w segmencie samochodów dostawczych. Głównym bohaterem kampanii jest w Volkswagen e-Crafter, pierwszy elektryczny samochód dostawczy w segmencie CD. W ramach kampanii stworzona została dedykowana strona elektromobilnosc.com.pl , która zbiera informacje między innymi o samochodach elektrycznych, infrastrukturze, ładowaniu, nowoczesnej logistyce miejskiej, czy przywilejach dla elektromobilnych. Uzupełnieniem strony jest licznik elektromobilności i mapa stacji ładowania w całej Polsce, na bieżąco aktualizowana przez Polskie Stowarzyszenie Paliw Alternatywnych.

„Samochody elektryczne są przyszłością motoryzacji tak samo w segmencie samochodów osobowych, jak i dostawczych. I choć póki co nasi Klienci podchodzą ostrożnie do samochodów elektrycznych, to z pełnym przekonaniem mogę powiedzieć, że o elektromobilności powinniśmy mówić już teraz. Bo to właśnie teraz rozpoczynają się zmiany, które wpłyną na wygląd motoryzacji. Wiemy, że naszym Klientom ciężko będzie się przesiąść do samochodów elektrycznych i zmienić swój styl pracy, dlatego zapraszamy ich do rozmowy na temat elektromobilności. Zrealizowaną w 100% w Polsce kampanią wizerunkową chcemy zachęcić naszych Klientów do tego, by zaczęli myśleć o elektromobilności i możliwości wykorzystywania samochodów elektrycznych w swoich codziennych zadaniach. Chcemy jako marka nie tylko dostarczać elektryczne samochody dostawcze, ale także współtworzyć nowoczesną logistykę miejską, promować alternatywne źródła energii, obalać mity i przełamywać bariery. Chcemy prowadzić z Klientami dialog i wychodzić do nich z nowoczesnymi rozwiązaniami transportu osobowego i towarowego. Mając na uwadze, że e-Crafter był pierwszym elektrycznym samochodem dostawczym w segmencie CD, czujemy się odpowiedzialni za zmiany tworzące nową epokę w motoryzacji”.

– podsumowuje kampanię Patryk Grzeczka, Dyrektor Marketingu marki Volkswagen Samochody Dostawcze.

Pozostałe aktualności